Merhaba Arkadaşlar çocuğum 2.5 yaşında tuvalet eğitimine başladık.Çişe öncede hazır gibiydi sürekli tuvalette yapmak istiyordu.Çiş konusunda bir sıkıntı yaşamadım Fakat kaka konusu çok zorlayıcı oldu .2 haftayı geçti ara ara kaka kaçırdı bir kere lazımlık ve önğne su koyarak yaptırmayı başardım .taki düne kadar ilk defa sarılıp klozetde tutmaya calısarak onu gün içerisinde 2-3 kere öyle denedik ve başardık kakası geldiği an klozetten kalkmak istiyor bugun denettiğimde ısrarla kakam geliyor dedi klozette aybı şekilde oturup kalkmamasını sağladım sarıldım öptüm sakinleştirmeye calıstım fakat çok ağladı sürekli kalkmaya calıstı ya kabız olduğundan dolayı yada korkudan dolayı ne yapacağımı bilemiyorum