Biz 18 günlük olduk, 1. Haftasında 16,5 cıkmıstı hastanede ışık tedavisi aldık 1 gece yattık doktor 2 saatte bir emzir demişti ama ben yarım saat, bir saate bir kaldırıp emziriyorum. Sabahları vücudunu güneşe koyuyorum ve 2-3 gün şekerli su verdim. Şuan tam geçmedi ama çok az kaldı