Boğaz enfeksiyonundan dolayı ateşi çıkıyor antibiyotik kullanıyoruz onu verdim saat 11 de İburamin verdim ateşi düşürücü niyetine calpol vermeme 1.5 saat var ateşi 38.5 bazen 39 oluyor. Sirkeli su yapıyorum şuan düşmüyor ne yapabilirim başka ?? Elleri ve ayakları soğuk ve üşüyor 4 yaşında