dilarakrt Kızlar acı biber turşusuna bayılırım hep hele Jalepono ama mide bağırsak sorunu olur hemen tuvalletem çıkamam affedersiniz yemesemde içim gidiyor neyapmançm lazım 😫😫bide iştahsızım nırmalde o biberleri yiyince iştahım açılıyor daha iyi oluyor
hepyerdeyizz dilarakrt bende bayılırım döner vs yediğimde Dönemden çok bibrr yerim djddj ağzım yana yana çıkarım Midemi saymiyorum
50krsvertirreekk dilarakrt bak dün yemek de 3 tane yedim sabah tuvalete zor yetiştim beni de hemen bozuyo ama bayılıyorum tadına