Tabi mutlaka faydası olur. Bebiş tam boşaltamıyorsa emzirme sonrası elle sağabilirsiniz, pompayla sağmak daha çok arttırıyor ama elle sağımla boşaltıp uyarmamış olursunuz. Emzirirken masaj yaparak emzirebilirsiniz. Bir de eğer çok sıkı sütyen giyiyorsanız ondan da olur veya göğsünüzün üzerine doğru da yatıyorsanız da olur. Aklıma gelenler bunlar, danışmanlıkla da gayet sorun çözülür bence ama güvenilir birinden alın. Emzirme eğitim diye bi sayfa var Canan Öztürk, hiç önermiyorum. İlgilenmiyor. Emziren anne Yasemin Hanım var veya ebe Tülin Bulur var. Bunlara bakabilirsiniz