kızlar maddiyat olarak zaten zordayız istediğimi he diyince alamıyorum mesela kendimi geçtim artık ama iki bebeğim olunca daha sıkıntıya giriyorum bi ton borc ödüyoruz bi yandan olmuyor yani ek iş arıyorum kendime cocukla kabul eden yok her halimize şükürler olsun tabiki hep şükrediyorum ama dün çarsıya cıktım doğum parası yattı mı bakayım die oda yatmamıs yatsa beze ona buna gidiyor oda durmuyor kızım meyve bagımlısı mesela elmaya muza bayılır inanın alamıyorum bi elma 120 neden olur hani ucuza köyden satan eden de yok uyguna olsa ondan alacam yani yetememek cok zor gercekten bir anne olarak en cok canımı yakan bu oluyor rabbim hepimizin yardımcısı olsun gercekten