momofalya Kızım bugün beş aylık oldu sağlık ocağında tartıldı kilosu 7700 çıktı bana biraz fazla geldi 7 normal sınırdaymış sanırım sizin bebekleriniz kaç aylık ve kaç kilo
Madamehappyyyyy momofalya O zaman diyete başlatın. Size öyle gelmiş ya 😀anormal bir şey olsaydı sizce doktor bir şeyler söylemez miydi??? Eğer merak ediyorsanız 3 ay 15 günlükken 7.800 du oğlum. Doktor anne sütü olduğu halde az emzirmem için uyarıyordu.
denizahsen momofalya şu anda bebeğim ayın 12 sinde 5 aylık olacak 10 kilo çok fazla bakalım ne olacak yemeye çok meyilli
momofalya Madamehappyyyyy doktor bu ay daha görmedi valla geçen ay da fazla geldi hocam diyete başlatacağım mamasını azaltacağım dedim doktor saçmalama dedi 😅 ama işte bazı yakın çevrem mama kilo aldırmış aldırıyor vs diyor bende kafaya takıyorum
iyikianneyim55 Madamehappyyyyy ayy maşallah 🧿 neler yaptınız sütünüz için biz 20 günlüğüz sürekli beni emmek istiyor ama göğüslerim yumuşak sanki az sütüm varmış gibi dolmasına musade etmeden memedeyiz 1 ay kontrolünde kac kilo aldı merak ediyorum sanki pek almamıs gibi herseyıde deniyoruö süt için 😏
adaommm momofalya valla mama ile besleniyor 5 aylık 5500 öyle zayıfda doğmadı 2980 böyle postları görünce çok üzülüyor insan istemsiz o kadar uğraşıyorum bebeğim kilo almıyor Bnce bebişiniz gayet iyi ilerde hareketlerinde veriyorlar maşallah bu arada
Umaysmom78 badesmommy benim kızımda 23 ünde 1 yaşına girdi 8.800 gr çıktı doktor çok iyi olduğunu söyledi kilolu bebek sağlıklı demek değil gayet iyi dedi
momyumay denizahsen Benim bebeğin de 7 ay 7 günlük yemeye meyilli masada biz yerken herşeyden istiyor onada veriyorum meme mama hepsi var ama 6800 kilosu için doktor düşük diyor daha ne yapayım bilemiyorum biraz gazla oynuyoruz yoruyoruz bu durumdan mı acaba kilo tutmuyor diye düşünüyorum
tostostirikk prp2727 az değil her bebeğin doğum kilosuna göre gelişimi farklıdır. Doktoru takip ediyordur zaten alması gereken kiloyu almasa uyarırdı. Benim kızım da yeni girdi 3 ayına 6.300
ipeklim prp2727 şekerim bizimde anca 5,5 olcak kaç kg doğdu? Ayrıca normal bence ya ben kilolu bi bebek olmasını hiç istemedim zatennn böyle daha güzel sonra hep vermeye uğraşcak o kiloyu 💖
gokkusveannesi Geçen ay tartıldı en son 9 aylıktı 7600 dü kilosu ve gayet normal bir bebek ne zayıf ne kilolu yazılan kiloları görünce benim şok oluşşş
yag17_ gokkusveannesi Ben okuyunca şok oldum .Benim oğlum 7 aylık 8400 kilosu gayet normal güzel dedi doktorumuz birde biz bir ay erken doğduk
lrn905_ gokkusveannesi bnm kızımda 6aylik 7300 diğer ona göre küçük olan bebislerin onun kilosunda olması Baya beni de şaşırtti
momofalya babyygirll bende yorumları okuduktan sonda aynı düşünceye vardım doğum kilosuna üzerine ne kadar aldığına sağlıklı bir şekilde aldığına vs bakmak gerekiyor demekki her bebek fakrlı oluyor
a_ne00444 momofalya doğum kilosu 2420 2 kiloya düştü 4aylik 6200 prematüre gayet iyi diyor doktorumuz düzeltmiş 3 aylık