Deletedmom122 Kızlar 3.5 aylık bebegim kötü kokulu gaz cıkarıyor ve kakası bir haftadır köpüklü. Acaba neden bilen varmı?
deletedmom719 Deletedmom122 canım benim bebeğimin de bir ara öyle köpüklüydü. Gazdan oluyormuş. Gazlı sanırım bebeğin. Bizim ki 2 hafta sürdü sonra düzeldi kendiliğinden
Mira35- Deletedmom122 hımm bizim bunlara ek yeşil renkti gaitada biraz enfeksiyon vardı biogaia verdi doktor 3-4 gün kullandık geçti ama kakası baya yeşildi yani
Deletedmom122 Deryaaaa sancısı hiç olmuyor ama gazı çok canım sürekli memedeyken gaz çıkarıyor inanılmaz
sebnemrah Deletedmom122 Benim bebeğim kolikti 2 ay köpük kaka yaptı hatta eşimle şakaya vuruyorduk fanta gibi çocuk calkalayinca böyle oluyor diye 🤦 😃