mihrakuzusu-34 Kızlar 46 günlük bebeğim var. Sabahtan beri her emzirme sonrası yoğurt kesiği şeklinde kusuyor. Ateşi yok, huysuz değil hasta mı değil mi anlamadım. Normal mi sizce
[silindi] mihrakuzusu-34 Yeni doğan bebeklerde öyle. Benim arkadaşımın kızı var 4.5 aylık hâlâ öyle kusar doktora falanda götürdü ama normal demişti galiba
sengul5334 mihrakuzusu-34 iki erkek annesi olarak yazıyorum ikinci oğlum 2 aylık doğduğundan beridir öyle kusar doktlarar sürekli şutumun yaradığı söyler yani fazla içilen sütü çıkarıyor hiç bir problem yoktur 💕
narinlik mihrakuzusu-34 biz ona çökelek deriz sütünüz yağlıysa öyle oluyor genelde Hatta kıyafete gelirse yağ lekesi oluyor