[silindi] Geçen ay çektirdik 13 aylık bebeğime, doktor kilosuna göre bir ilaç yazdı, eczaneden aldık, mr için sabah 4.30 demişlerdi, biz 2.30 gibi hastaneye gittik orada ilacı meyve suyuna katıp içirmeye çalıştık, biraz içti ve kustu sonra uyudu, ilaçta etki etti, zaten 20 dak falan sürüyor çekim. Çekim bitince uyandırıp öyle gittik sorun olur ilaçtan dolayı. Tez vakitte olsun, bitsin inşallah. Çok strese girmiştim.