Kızlar bayadır düşünmekten kafayı yiyeceğim oğlum 16 aylık ismine çoğunlukla bakmıyor birşeyi isterken parmağıyla işaret etmiyor ağlayarak anlatıyor yada sadece mama ve baba diyor birde kendi kendine anlamsız kelimeler söylüyor, taklit etmesi var mesela kaşlarımı alırken cımbızı alır benim kaşlarımı almaya çalışır yada kitap okuyayım diye kitabını getirir bana, yemek yerken bana da ver derim bana da verir yemeğinden çikolatasından, göz teması da var çoğunlukla, ne düşüneceğimi ne yapacağımı bilemiyorum kuruntumu yapıyorum onuda bilmiyorum bu şekilde otizm diye düşünüp doktora götüren anneler var mı neyden dolayı götürdünüz