Oğlum 10 aylık ya bugüne kadar herşeyi yerdi yumurtaya alerjsi var onun dışında herşeyi yerdi şimdi hiçbir şekilde ağzını açmıyor sadece emmek istiyor diş çıkarıyor ondan mı bilmiyorum bayağı da zayıfladı sanki moralim bozuluyor o böyle yapınca normal mi sizce