nagihaann Kalça ultrasonu 2. Ayda yapılması gerekiyormuş doktorumuz söylemediği için 4. Aya sarktı. (İlk bebeklerimiz ve doktor problem görürse isteyecek gibi düşündük biz de bilemedik normalde her şeyi araştırırız.) Aşı hakkında gerekli bilgilendirmeleri yapmadı. Aynı günde olması gereken aşıları bir hafta arayla yaptırdı vs. Biz başta çok memnunduk, iletişimi çok çok iyi. Güleryüzlü, pozitif bir kadın ancak üst üste olumsuzluk yaşadık maalesef