Kızlar 2 gün oluyor göğsüm çok sertleşti ve ağrıyor uyuyamıyorum bile.. hafif sağdım rahatlamak için işe yaramadı tam boşaltırsamda tekrar süt üretir diye boşaltma yapamıyorum , ılık duş , soğuk kompreks vs hepsini yaptım napabilirim başka ne zaman geçer lütfen yardımcı olursanız çok sevinirim