carpedieem ayy buna çok güldüm 🤣 çünkü oğlum 2 yaşına girdi hala aynıdır hiç değişmedi dediğiniz gibi kaçta yatarsa yatsın aynı saatte kalkar babası kılıklı diyorum oğluma babası da öyledir,,ilk defa 1 civarı yatmıştık inşaallah 8 de uyanır dedim ama 5 buçukta kalktı, patron o gün işe erken çağırmış sanki patronu işten kovacakmış gibi aynı saatte kalkıyor 🤣,,, yani kısaca bu durumu kafaya takma unut kendini düşünmekten yıpratırsın çünkü daha zamanı varmış 4-5 yaşlarında uykuları değişiyor dediler bana