momofalya Kızlar bana ek gıda için mama tabağı önerir misiniz silikon mama kapları yemek kokusu sinip yemek reddi yapıyormuş diye duydum doğru mu siz hangi markaları aldınız nelerden memnun kaldınız yazarsanız sevinirim 🌸
1pekmom_ momofalya oioi memnun kalmadım, ek gıda ilerleyip çeşitlendikçe koku problemi çoğaldı, melamine geçtim memnun kaldım, büyüdükçe normal porselen tabaklar kullanmaya başladım
oylesinebiri__ momofalya silikon camın karışımı ürünleri koku sorunu yaşamadık şimdiye kadar biberon temizleyiciyle yıkıyorum siveno biberon temizleyiciyle koku bırakmıyor
sinemisxs Oioi kullanıyorum koku vs şikayetim olmadı,bella maison dan melanın tabak almıştım birde onları kullanıyorum ama bence en güzeli melamin olan
momofalya oylesinebiri__ bende neyle yıkıyorsunuz diyecektim cevaplamışsınız sormama gerek kalmadı teşekkür ederim ❤️
momofalya 1pekmom_ bana da bu şekilde söylenmişti koku problemi oluyor bebekler yemek istemiyor diye melaminden hangi markayı aldınız