Merhaba kızlar oğlum 26 aylık veee konuşmuyor bazı kelımeler var ama oda tekrar eder.
Hav Gag Baba KakaGel CiciÇim çim Vuv( araba)
Leylek Gol Eee eee ee üüü üü Hadi bay- bay ne bak bu muz çiş bas hayır yok havuç tılkı yoll alkış
Ama korktum dicek ya (koooo) şeftalı dicek (şeeee) incir (iiiii) kırılmış(kıııı) bozuk( boooo) tavşan (ttttt) Ege (eee)
Bide böyle yapıyor bu ne demek oluyor sizce konuşmaya başlıcak diye mı acaba 🤔
Ekran 1 buçuk aydır hıc yok oyun grubuna gidiyoruz göz teması ismine bakma var oyun kurar çocuklarla oynar bay bay öpücük atma gibi şeyler de yapar ama ne zaman konuşmaya başkıcaz bu çocuk bütün gunum ona etkınlıktı kıtaptı boyamaydı hep kalıtelı vakit geçirelim diye uğraşıyorum ama çok yoruluyorum var mı bizim gibi olan