Merhaba, kızım 55 günlük yenidoğan sarılığı var
Geçen hafta baya azaldı hatta geçmiş gibiydi sarılık görmüyorduk vücudunda doktor kontrolünde doktor da iyi görmüştü tahlil istememişti o yüzden
Aynı gün hastaneden eve gelince tekrar sarılık görmeye başladım geçti derken tekrarlaması normal mi daha önce yaşayan birileri var mı acaba bu şekilde 🙏🏻