lagerthaa doktorumuz öksürerek uyanırsa hemen kaldırıp camın önünde temiz hava aldırın demişti
Onun dışında burnu açık olmalı tabi , serum fizyolojik veya alerjik hafif burun spreyleri var biz nazoster kullanıyoruz burnunda geniz eti büyük nefes almayı zorlaştırıyor ve öksürük yapıyo
Onun dışında çiğneme tableti kullanıyoruz
Bide odada yün yastık yorgan olmayacak tüylü oyuncak vs peluş olmayacak