Sadece anne sütü alan bebeğim kaç gündür kaka yapmıyor .Yarın doktora gözükecek fakat fikri olan varsa paylaşırsanız çok sevinirim.Bir de olası nedenleri de yazarsanız .Lütfen sadece deneyimleyenler.Gazını rahat çıkarıyor,huysuzluk yok,uykuları düzenli ve huzurlu uyuyor.Emmesinde de sorun yok.