SistemYavasAmaCalisiyor Tatlican bugün baktım pazardan bulamadım. Bir de İstanbul’da bakayım. Şu an izindeyim balıkesirdeyim buradaki pazarda yoktu
SistemYavasAmaCalisiyor defnevedoruk hiç aklıma LCW gelmemişti, teşekkür ederim 🙏🏻 kurutma var genelde kurutmaya atıyorum. Aynen çekerse olabilir
Yaseoo SistemYavasAmaCalisiyor bnde ordan almistm ilk donlarini 🤣 o zamanlar zayıftı hata 1 tık bol du ama öyle çok değil ins bulabilirsnz
SistemYavasAmaCalisiyor Tatlican Pendik pazarı biraz benim için zor olur 🙈 ama Kadıköy Göztepe Üsküdar o civar pazarlara falan bakayım
aayyyssee SistemYavasAmaCalisiyor tam kızıma külot bakarken bu posta denk gelmem,kızımda 28 aylık ve 9 bucık kilo bizimkine hiç olmaz o zman 😂🥲
SistemYavasAmaCalisiyor aayyyssee e bebekten hiç alma. Aldım boşa gitti. Bir koşuyor düşüyor çocuğun belinden 🥲 LCW’da varmış oraya bakacağım. Orada da bulamazsam pazara bakacağım
aayyyssee SistemYavasAmaCalisiyor bende şimdi lc ye baktım boxer 18 24 ay var o kesin olur külotta 1 2 yas var beden oda olur yani
SistemYavasAmaCalisiyor oylesinebiri__ boxer da almıştım onlar da bol geliyordu ancak LCW’da varmış daha küçükler bir oraya bakacağım
huniliabla SistemYavasAmaCalisiyor oğlumda aynı skıntı var 27 ay 10750 kılo . 2 yas kulot alıp kenarlarından pens atıyorum daraltıyorum yapacak bir şey yok. Bazen markasız urunlerın kulotları dar kalıp oluyor . E bebektekı 2 yasta olmuyor Ne alsam öyle
huniliabla SistemYavasAmaCalisiyor daraltmakta buldum careyı yoksa anne kulot düşüyor dıyıp tuta tuta gelıyor oğlan . Az kılo alırsa da kenarları açar kullanırım dedım en küçük aldıgım halde canları sağolsun anneler çözümü bulur