ademnimet Merhaba arkadaşlar bebeğim 8 aylık ve şuan ne emzik ne biberon kullanmıyor ilk 6 ay emzik emdi sonra bıraktı nasıl alıştırabilirim memeye çok düşkün aürekli emerek uyuyor ne yapmam lazım