Tazeannezehra Kızlar bizde ikeanin mama sandalyesi var ama minderi yok sizce şart mi almalı mıyım oğlum mindersiz oturuyordu Ve ek gıdaya ne zaman başladınız?
metemom_ Tazeannezehra ben sadece oturduğu yere minder tarzı bir şey koydum şuanda da blw yaptığı için hiç bir şey koyamıyorum her şey mahvoluyor ek gıdaya 5.5 aylıkken tadımlarla başladık kolay gelsin zor bir süreç ek gıda 😊
Niyesordunbucevabi Tazeannezehra ben 3 çocuğumda da kullanmadım zaten çok uzun süre oturmuyorlar gerek duymadım