Kızlar benim doğumun üzerinden 1.5 yok geçti fakat bende travma oldu normalden sezeryana döndü ve bu doğum sürecinde bana suni sancı verdiler ben daha böyle birşey yaşamadım diye bilemedim ama annem ve ben özellikle ebeye bu nedir serum içeriği nedir dediğimizde bebek için besin dediler ve bunu defalarca sorduk anne için bebek için dediler gizlediler ve suni sancı dayanılmazdı bilenler bilir zaten sezeryan fikri hemen dile geldi ebeler tarafından ve ben de artık bitik haldeydim sezeryan ile doğum yaptım doğum sonrası doktora bu konuyu aktardım size söylenmedi mi söylenmesi gerekirdi eksiklik olmuş vs diye geçiştirdi resmen şimdi düşünüyorum da benim rızam yoktu ve yalan söylemler ile takıldı sonuçta hukuki olarak yasal değil bence keşke daha o zaman taze iken dava etseydim hem sezeryan zordu hem yeni bebek derken arada gitti ama benim hep içimde bir yerde bu doğum konusu ne yazıkki kaldı çünkü özel hastane olmasına rağmen 0 ilgi alaka ile doğuma girdim hatta ebe bana normal doğumu kolay mı sanıyorsun bile diyerek dalga geçti o sancı anımda yani neden o zaman dava etmedim zaten hastahaneye şikayet edeceğim dediğimde bile doktor ben ilgilenirim ekip ile ben konuşurum bizzat vs diyerek onu bile aslında engelledi.