Bu arada hiçbir harcaması yok oğlumun yediği herşeyi haftalık alışverişle hallediyorum arada evine yaptığı çorbadan yediriyor,, her doğum gücünde çocuklarına hediye alırm kendi çocuklarımdan ayırmam kendi oğluma alırken onlara da alırım bilemiyorum az mı bu ücret sizce