inci86 evet 21.5 aylık falandı. Ben zorlanmadım açıkçası. Çünkü 18. Aylıkken ben lazimlik aldım evde bulunsun diye.sonra ara ara lazimliga oturmak isterdi zaten. bazen yapardı bile. Ve benimle tuvalete girmeye alışık olduğu için de korkma gibi bir durum olmadı açıkçası. Gece gündüz bir bıraktı. İlk üç gün küçük kaçamaklar oldu tabi. Ama süreç bizim için beklediğimden kolay ilerledi.