eceneslina Bebeğim emmek istemiyor, şu zamana kadar çok şükür gayet iyiydi şimdi sürekli kendini geri atıyor ve ağlıyor bu durumu aşan önerisi olan var mı lütfen bi fikir verin
asyakubraa eceneslina 4. Ayda benim de öyleydi ayakta emziriyordum yürüyerek. Bi de çyle deneyin sonra geçiyor merak etmeyin 5.5 aylık eski düzen oturarak emziriyorum
berenkusum eceneslina benim bebeğimde de oldu 4. Aya girer girmez başladı 4. Ayı doldu düzeldi. Bizim fazla uzun sürdü bence. Ben ilk ayakta emzirerek çözdüm ama daha sonra bunu da istemedi uykuya geçmek üzereyken emzirdim sonrasında o yattı ben üzerine eğilip emzirdim ama emzirme sürelerim max6 dakika anca oluyordu. Mama başlatmayı denedim mamayı da içmedi. Ben bebeğimi çok zorlamadan sinirlendirmeden kısa süreli de olsa sık sık denedim
busrasya23 eceneslina geceleri verin uykudayken verin o red etsin bırakın biraz geçince tekrar teklif edin verin geri dönğuotlar korkmayın
eceneslina asyakubraa ayaktada denedim, yatarakta denedim ağladığı an bırakıyorum bi oyun oynatıyorum sarılıyorum sonra tekrar deniyorum biraz emiyor maalesef yine bırakıyor 😢
asyakubraa eceneslina evet benimki de öyleydi çok kısa kısa emiyordu böyle squat gibi hareketler yapıyordum küçük küçük. Yukardaki elini tutuyordum parmaklarını seviyodum falan dikkatini başka yöne çekme çabaları 😑😑
eceneslina Peki sizce sütümü sağsam biberonda versem sadece akşamları alışır ve daha da tetikler miyim reddi