Oğlum 1.5 yaşından beri sürekli hasta oluyordu. Her ay bir bazen 2 kutu antibiyotik bitiriyoduk. Burnu durmak bilmiyodu. Şimdi üç farklı doktorda genizeti tamamen kapatmış ve ameliyat olmalı dedi. Çok korkuyorum. Bebeğimi o kapıdan içeri sokma düşüncesi bile ağlatıyo beni. Bütün gün zehir gibi geçti bana. Bir hafta sonra ameliyatı. İyi yönlerni düşünmeye çalışıyorum ama yok.
Bana süreç hakkında bilmem gerekenleri yapmam gerekenleri söyleyebilir msiiniz yardım istiyorum tecrübeli annelerden