novellaa bizim de benzer bir hikayemiz var, alerji maması kullanıyor erken doğdu 2600gr. 14 gün küvezde kaldı. 5 ay anne sütü aldı. Şuan 1 yaşında 10 kilo olmuş doğum kilosuna göre çok iyi gidiyor dedi doktoru. 4 aylıkken 6 kilo falandı ilk aylar yavaş aldı sonra arttı. Mama hala günde 3 kez ister, gece beslenmesini kestik. Ek gıdayla toparladı bir süre yemek yerine mama istedi ama hiçbir zaman takmadım üstüne düşmedim 9. aydan sonra özellikle yemeğe düşkün oldu. Kiloyu da hiçbir zaman sorun etmemiştim bir şekilde toparlanıyor