Gokturkmom benimde oğlum 8 ay 10 günlük aynı şekilde eşim kazımak istiyor saçları orantısız uzadığı için. Ama ben izin vermiyorum. Bir doktordan duymuştum saçlar genetik oluşuyormuş.Daha anne karnında iken bebek oluşumu başladığı zaman genlerden oluyoşuyor zaten. Yani siz seyrek diye kazitsaniz da yine seyrek olacaktır. Veya gür ise anne baba oyle çıkacaktır. Kazitildigi zaman gür gorunmesinin sebebi bütün saçın ayni orantida uzamasi ve daha da sertleşmesiymis . Orantısız ise uzamasi , ayni oranda ciksin diye kazitilabilir tabii o size kalmiş🩵