Arkadaşlar merhaba bir sorum olacak iki üç gün öncesinde karşıma ölüm ile ilgili bir video çıktı ve bu videodan iki gündür çok etkileniyorum devamlı düşünüyorum 44 günlük bebeğim var emziriyorum düşünüyorum devamlı ya ölürsem bebeğimin büyüdüğünü göremezsem namaza başladım bugün ağlıyorum devamlı namazda ağlıyorum ne olacak bu halim yaşayanınız var mı aranızda varsa nasıl atlattınız?