goktugunannesii_ Her sene yazın bir dönem evimde çıkıyor ve yine başladı çıkmaya niye çıkar nasıl gider bilen varsa kesin çözümü varsa yardımcı olabilir mi
TalentedMom goktugunannesii_ giderlerinizi ve havalandırmaları kapatın her camda sineklik olsun balkon kapısın açık bırakmayın
Nikita goktugunannesii_ annem balkon, cam önlerine bir kartona fare yapıştırıcısı sürmüş, ona yapışıyor, giremiyorlar. Kötü bir çözüm ama eve girmesi de kötü :/
bizdejantikizlardik goktugunannesii_ Ablamın balkonuna çok geliyordu. Sprey kutusuna sirke koyup duvarlara sıkmış iki gündür yoklar diyordu.
goktugunannesii_ TalentedMom hepsi de dediğiniz gibi aslında çatı katında evim tavanlarımız ahşap evde çok fazla ahşap eşya var dedem hep öyle yaptırmış ailelerimiz de ona gelir diyor
TalentedMom goktugunannesii_ yakınlarda kedi olsa girmez ben de çok korkarım geçen misafir geldi balkon kapısı açık kaldı girmiş çığlığı bastım
goktugunannesii_ bizdejantikizlardik dur onu yarın işe giderken deneyeyim çocuk koludan etkilenmesin teşekkür ederim
TalentedMom goktugunannesii_ yok mesela dış kapının önünde ya da yakınlarında kedi falan olursa kediden fırsat kalmaz eve girmez kedi halleder demek istedim
TalentedMom goktugunannesii_ he anladım bahçesi Varsa kedi falan olursa bahçede kedilerden giremezler onu demek istedim