Kızlar 1 yaşta kan vereceğiz rutin birde aşılarımız var biliyorsunuz. İkisi aynı gün çok ağır olur mu. Daha önce hiç kan vermedik (yenidoğan sarılığı dışında) zor oluyor mu? Ayrı günlerde yaptırmak daha mı mantıklı? Hastane aşıları yapmıyor, sabah hastanede kan verimi yapsak sonra sağlık ocağına aşıya gitsek diye düşündük ( sağlık ocağı uzak, izin problemleri falan o yüzden öyle düşündük ama ağır olursa mecbur ayrı günlere bakacağız)