Brc06 Mrb arkadaşlar papatya ve anason çayı içen anneler varmı sütünden bebeğe geçince uyku yapıyor mu merak ettim günde ne kadar içiyorsunuz
Agg0207 Brc06 ben papatya çayı bir kez içiyordum günde hem bana iyi geliyodu sakin oluyordm biraz hemde süt için iyi oluyordu
Cennet-Kokulum Brc06 ben ilk doğum yaptığım zamanlar içtim bizde işe yaramadı hem kendim içiyordum hem bebeğime veriyordum ama nafile
Sema6666 Agg0207 bestlak damla aldm ise yaramadi bnde malesef ck ümitliydm ondan valla yemege bakiyrm bol su iciyrm gunluk 6 litreyi buluyor elimden geleni yapiyrm insallah bol sütümüz olur valla oldugu kdr napim nasip kzm saglikli olsnda
Agg0207 Sema6666 kuru cennet hurması somon balıgı bulablirsen bulgur ve boza çok süt yapıyor ama boza gazda yapıyor bebege
Sema6666 Agg0207 aslnda hurma hic yemedm ama alicam markette bulabilrsem insallah olmadi pazardan felan alirm bozayj nerden bulcm blmiurm hic icmedm onuda
Sema6666 Brc06 helva hem sütü tatlandiriyorms ck yiyordm yeni bitti hünnap rezene anne cayi iciyrdm oda bitti yarn alicm insallah