ebruarasmom aslında insanların bir şey yok ya bi günde iyileşiyor dediği şey oldu oğlum ilk gün bağıra bağıra çok acı acı ağladı . Eşim bana veriyor ben eşime veriyorum oğlumu kendimi çok çaresiz hissetmiştim. Anestezi etkili kremler oluyor doktordan yazmasını istemiştim gerek yok lazım olursa gelirsin demişti eşime tanıdıktı Dr. O krem ile az da olsa sakinleşmişti . Ama hiç hatırlamak istemem o dönemi eşim 24 24 çalışıyordu ikinci gün yalnızdım falan .