Habibe08 Gidip memnun kaldığınız herşey dahil termal otel öneriniz varmı hanimlar baktim hep yarim pansiyon çıkıyo öğle yemegi yok içinde onerileri bekliyorum.bursa yalova Kütahya çevresi herhangi bi sehir olabilir
a_ne00444 İhlas Kuzuluk evleri ben çok memnun kaldım evde herşey var yeme içme yapabiliyorsun kendin daha uyguna geliyor ama ben ugrasmim diyorsaniz hemen karşısında termal otelivar yeme içme onlara ait
mommy1989 basakparlar merhaba nasipse bizde bu kış tavsiye üzerine korel hotele gideceğiz . Bebeğim 2 yaşında . Tavsiyeniz ve öneriniz var mıdır acaba . Yanınıza şunu alın bunu alın . Ya da kıyafet yiyecek gibi
allwrite Afyon Aforia Termal Otel’i tavsiye ederim. Biz çok memnun kalmıştık. Odaların kendi termal havuzları var, mutfak da mevcut. Tam pansiyon tercih etmemiştik ancak yemek hizmetleri vardı diye hatırlıyorum.
basakparlar mommy1989 valla kuzum ben ikbale gittim körel daha sonra yapılmıştı yeni bir otel orası orayı tam bilmiyorum açıkçası ama ikbale girerken biz valizde içecek yiyecek götürmüştük bakan bile olmadı kıyafet olarak ne giyiyorsun bilmiyorum havuza ve hamama ben mayo altına şort giymiştim havlu götürebilirsin orda var zaten ama havuz için yoktu banyo için vardı
mommy1989 elizayliz merhaba alusso nasıl 2 yaş bebekle . 5 yıldızlı zaten eminim güzeldir ama çocukla öneriniz var mı ihtiyaç listeme
elizayliz mommy1989 biz çok memnun kaldık tavsiye ederim çok rahat edersiniz oyun alanı var çocuklarla ilgileniyolar.. Normal havuzları var sıcak olmayan çocklar için baya iyi. Fiyatı da makul bence yemekler flnda çok iyiydi