uykusuzanne872 Merveruya her sene çiğden doğrarım kullan at kaplara koyar kışın öyle kullanırım. Buzluktsn çıktığı anlaşılmıyor. Taze taze oluyor.
kubra518_ Merveruya ben atıyorum bi sorun olmuyor yemekler için kolaylık oluyor kabuklarını soyuyorum porsiyonluk kilitli buzdolabı poşetine koyuyorum yemeklerin içine direk atıyorum çözdürmeden ama menemende denemedim
Mommyhann Merveruya biberi ayrı olarak doğrayıp attım kırmızı biber özellikle bişey olmuyor ama domatesi bu sene bende ilk defa yapmak istiyorum buradan fikir alayım
Furkans_Mom_2018 Merveruya çiğden domates doğra at buzdolabı poşetlerine koy, yemeğe katıcağın zaman çıkar direk at tencereye
evinsekmann Biber normal duruyor ama,domatesi hic bilmiyorum denemedim,birde buz tuttugu icin cikarinca o eriyor ya hafif sulaniyor o kadar
Merveruya Mommyhann instagramda gördüm ben de denicem ya ne kaybederim ki az koyucam zagen buzlugum çok büyük değil
eymenku Merveruya ben ikisini karıştırmadan ayrı ayrı atıyorum ikisinde de tat değişikliği olmuyor birlikte hiç denemedim
parla__ Merveruya bence bir beş kilo adomates alıp deneyin yapabilirseniz kolay olursa bir daha yaparsiniz
Kuzucukumsu Merveruya ben koyuyorum birlikte koymadım biberi ayrı domatesi ayrı ayrı kesip poşetlere koyuyorum Menemen de yapıyorum çok güzel oluyor. Daha önce konserve şeklinde kavanozlarda yapıyordum. o ekşimsi geliyor bana buzluk daha iyi