miranbeybi bende aptamil ar mama kullanıyorum Evolvia ac kolik bebekler için sanırım bizim mamada katı ve ben mesela kaç cc yapacaksam suyunu koyuyorum daha sonra 3 ölçek atıp çatalla karıştırıyorum karıştırdıktan sonra tekrar ölçek atıyorum içine çatalla karıştırıyorum ve eriyor diğer türlü evet zor topaklama yapıyor