canan111 İlk ay için molfix kullandım pişik yapmadı memnunum ama fiyat açısından daha uygun markalar kullanıp memnun kalanlar var mı acaba
Gzdzeynep canan111 geçen gün annemler canbebe almışlar kızım pişik oldu biz de molfix kullanıyoruz bilginiz olsun. Bebem natural markası da molfix le alnı üretim yerinde üretiliyormuş onun fiyatı bir tık daha uygun.