Esra1260 kura yoluyla sabahçı öğlenci seçiliyor, biz yanımızda okul var oraya çıkıyor çocuklara ama 10 dk yürüme mesafesinde bir okula kaydettirdik devlet okulu yine. Bir sorun olmaz dediler, belki aynı mahallede olduğu içindir bilemiyorum arayın okulları bence. Çünkü okullar açılmak üzere kayıtlar dolmuş olabilir