2 ay 4 günlüğüz bizde gündüz uykuları 20 dakik yok bile 1 saat sallamama rağmen akşamları da gaz sancısından ayaktayız resmen büyükler nasıl yani bu kadar uykusuz kalamaz Yenidoğan diyorlar sanki yalan söylüyorum 6 7 saat uyumadığını biliyorum bugün 4 buçukta kalktı daha suan hala sallıyorum geçerse suan gece uykusuna geçicek yorgunum dostlarım 😒