acemibiranne7 Arkadaşlar bana gülmeyin de bebeğim 23 günlük çok gazlı doktor sab simplex gaz damlası verdi. Günde 3 kere 15 damla verecekmişim. Direk şişeden mi ağızına damlatıcam yoksa çay kaşığı ile mi nasıl olacak