queens bizde bir faydasını görmedik inadını kırıp getirin dediler biz inadını kırdıktan sonra oraya niye para verelim biz kreşteki öğretmeni ile çözdük asla yeni şeylerin tadına bakmıyordu bir elin parmaklarını geçmiyordu yediği şeyler son bir senedir yeni şeyleri deniyor arada beğendikleri olunca yemeye devam ediyor ve bu inanın çocuğu da çok mutlu ediyor kreşe gitmiyorsa bence ilk önce özel iyi bi kreşe gönderin ve öğretmeni ile beraber bu işi çözmeye çalışın ve sizde düzeleceğine herşeyi zamanla yiyeceğine inanın bu çok önemli