21 günlük bebeğim var kolik bi bebek değil sütüm yetmediği için mamaya başladık doktor kontrolünde hipp organik combiotic kullanıyoruz mamayı sevdi bi sıkıntımız yoktu 5 günlükken başlamıştık mamaya ama 2 gündür kakasını yapamıyo maalesef gazını çıkarıyor ama kaka yapamıyor ben önce mama veriyorum sonra anne sütündende faydalansın diye arkasından emziriyorum şuan memede uyumaya alıştı emerek uyuyor çok az bi sütüm var dediğim gibi 5-10 dk kadar emiyor uyuyor tavsiye verirmisiniz bu kabızlık sorununu nasıl çözerim kakasını yapamadığı için çok ağlıyor lütfen çözüm önerin