Zumraaa 15 Seans fizyoterapist ile çalıştık. Egzersiz, akapuntur, masaj vs ama maalesef hala aynı. O kadar çok doktora gittim ki saldım artık. Ağrıyla acıyla yaşamaya alışmaya çalışıyorum maalesef. En son şehir hastanesine gittim çamur tedavisi uygulanacak dediler onda da sıra 6 7 ayda ancak geliyormuş. Birkaç kişiyle görüştüm ondanda fayda gören yokmuş maalesef 😔