userrrr Kızlar bebegım 4 ay 15 günlük azı dişimi köpek dişimi oluyor anlamadım orayı oralarda beyaz şişlik var üst tarafa iki yandada
gg3848 userrrr benim kızımında çok erken beyaz beyaz belirginleşmişti yerleri oturuyor çıkmaz henüz merak etmeyin kızımın 4 aylık dediğiniz gibi olmuştu 8 aylık çıktı ilk dişi😄
userrrr gizememre şişme degıl dırek beyaz bişey var resım atabılsem keske şişmenin altında beyaz bısey var
beyzayaz32 Bunlara diş incisi diyorlar benim bebeğimdede var doğuştan şuan 6 aylık henüz diş yok merak etmeyin bir zararıda yok 🥰