pembeayakkabilikiz Kızlar hamılelıgın ilk haftalarında zayıflamak sızce normal mi 5 kilo vermısım 10 haftalık şu an var mı zayıflayan benım gıbı ?
mucizemveannesii pembeayakkabilikiz ben ıkı hamılelıgımde de kılo verdım buyudukce kılo aldım yınede çok almadım lohusayken aşırı aldım bn cnm
maviev35 pembeayakkabilikiz iki hamileliğimde de zayıfladım ilk gebeliğimde 5-6aydan sonra kilo aldım , ikinci hamileliğimde başlarda 13kilo verdim son aylarda 10kilosunu geri aldım.
Dmt-01 pembeayakkabilikiz ben ilk haftalarda 4 kilo verdim ama toplamda 6 kilo aldım hamilelik boyunca.Şuanda hamile kaldığım kilomdayım
AlpSol pembeayakkabilikiz bulantıdan dolayı mı? Tanıdığım ablada ise hamilelikte şeker çıktığı için her gün 10 000 adım + diyet yapıyordu , doğumdan sonra tartıldığında hamilelik öncesi kilodan daha zayıftı
pembeayakkabilikiz mucizemveannesii anladım canım benım şu an bıde düsük riskim var ondan mı acaba bılemıyorum kendını çok haksız yorgun hıssedıyorum 😞 bende ilk hamılelıgımde çok kilo almamıştım ama böyle de vermemıstım endıse ettırıyor benı 😞
ZeydsMom pembeayakkabilikiz ikinci hamileligim de ben de bastan hep kilo vermistim doguma da ilkinden az kiloyla girmistim
pembeayakkabilikiz maviev35 ay bende ılerde alırım Insallah kilolu olmak gıbı bı düşüncem yok ama ayakta duramıyorum bu sekılde sankı çok halsiz ve yorgunum 😞
pembeayakkabilikiz AlpSol bulantı her gün oluyor canım ama kusmamaya çalışıyorum hep tutuyorum kendımı. Düşük riskim var belkı ondan mı oldu onuda bılmıyorum. Haftaya kontrolüm var umarım hersey ıyıdır. Yani neden olduğunu aslında bende bılmıyorum.
pembeayakkabilikiz AlpSol 8 haftalıkken bakılmıştı bısey yoktu o zamanda 3 kilo vermıs durumdaydım şu an 10 haftalık 2 kılo vermısım haftaya baktıracağım umarım hersey ıyıdır bılemıyorum tam canım bende 😞
Tazeanne68100 pembeayakkabilikiz ben hamileliğimden once 83 ile kaldım zayıfladım hatta doğumdan sonra da 76 kiloydum
pembeayakkabilikiz Tazeanne68100 olabılır bı durum olabılır benımde o zaman genelde zayıflayan da olmuş çok kılo alan biri degılım ama bı anda bu kadar zayıflamak garıp geldı 😞
pembeayakkabilikiz bitboylum hamılelik boyunca mı canım yoksa ilk haftalarda mı baya vermıssınız sızde
Tazeanne68100 pembeayakkabilikiz bulantı hormonlar olabilir Bi durum endişe etme yinede bulantı sonrası dikkat etmeye çalış Emzirme döneminde zaten enerjiye ihtiyaç oluyor emdiği için sürekli acıkıyor insan alıyor ister istemez ben 85 oldum tekrardan Emzirme döneminde
bitboylum pembeayakkabilikiz ya o serumu vermseler inan açlıktan ölüyordum hani böyle yesem de kussam keşke derdim. 3 gün bir damla su içemedim şişeyi açıyordum gerisi yoktu
pembeayakkabilikiz bitboylum ay gerçekten zor ya sıfa versın allahım bu dönemde ekstra yoruluyor insan bide
bitboylum pembeayakkabilikiz pembeayakkabilikiz ama şimdi sırtımda gelip gidip öpen beni hergün sinir krizlerine sokan bir canının varlığına minnettarim rabbim her zorluğun sonunda kolaylığının sevincini göstersin inşallah