Goncagl doktor sabah mamanın içerisine bir cay kaşığı hakiki zeytinyağı koyun aksam da biogaia verin dedi hep oyle yaptim ne gazimiz kaldı ne kabizligimiz. Sonraları zaten zeytinyağı gerek bile kalmıyor kendi kaka yapıyor. Biogai da gaz ilaci olmadığı için bağırsak düzenleyici olduğu için hep kullanıyorum. Aptamil conformil yeni doğanların rahatlıkla hazmedebilecegi tek mana bance. Biz 5. Aya girdik hala onu kullanyrm 6 bitimune kadar da onu kullancam