miranbeybi Merhaba 33 gün önce vajinal doğum yaptım ama hala dikişlerimde hafif şişlik var ne zaman geçer sizce normal mi bu durum?
Melisa_ miranbeybi Benimde normal dogum olmuştu 40 günden sonra iyileştim ilk zamanlar hic oturamıyordum kuru tutmaya çalış kantaron yağı surebilirsin zor bi durum biliyorum eger emin olamıyorsan şüphen varsa bi doktora görün istersen canim
suzun0508 miranbeybi bendede var birisi madecassol kullan yazmış bir taraf şiş haliylr sürekli yataktan sürtünerek in kalk yapınca iyileşmedi galiba
agustosbocegim miranbeybi benim de bugün kontrolüm vardı 6. Günüm dikislerde gevşeme var dedi krem yazdı ama nasıl kullanılan bilmiyorum 🤦🏻♀️
reyonda miranbeybi her gün ılık suyla altınızı yıkayın uzaktan saç kurutma makinesi ile kurutun bir de emzirme yastığına orurabilirsiniz temas etmesin pek bir yere hem daha olursunuz bi şey sürmenize gerek yok geçmiş olsun birde iyiyim deyip de hiç dolanmayın imkanınız oldukca uznaın dinlenin 💕
miranbeybi Melisa_ Şu an batikon ve fito krem sürüyorum 40 gün dolduğunda doktoruma bi danışacağım ağrım yok ama şişlik var anlamadım
miranbeybi suzun0508 Kaç gündür şişlik var sizde bende hiç yatamadım hep oturdum ondan herhalde emin değilim
miranbeybi agustosbocegim Bende krem kullanıyorum doktorum 5. gün yazmıştı ilk önce temizliyorum su ile sonra fön makinesi ile kurutuyorum kremi gazlı beze sürüp üstüne koyuyorum canım
Melisa_ miranbeybi uzun bi sure ağrır aci yapabilir çok zor bi durum benim hem içten hem dıştan vardı yürüyemiyordum o derecede düşünün tabi şuan kizim 2 yasinda
agustosbocegim miranbeybi doktor mu o şekilde söyledi yoksa siz mi o şekil yapıyorsunuz bir de üstüne koyuyorum derken nasıl yani ped kullanir gibi mi birakiyorsunuz tam olarak anlayamadım kusura bakmayın
suzun0508 miranbeybi bende 1 haftadır sadece bi tarafta var ya bende oturdum yattım sürtünerek ondan galiba oldu
miranbeybi agustosbocegim Doktorum söyledi batikon sürmemi ve orasının kuru kalması gerektiğini söyledi krem içinde kremin üstünde spatula ile sürün elle temas ederek sürmeyin yazıyordu bende o yüzden gazlı beze kremi sürüp dikiş olan bölgeye direk yapıştırdım elimde zaten ped kullandığım için üst üste geliyorlar
mutlulukkkzamani miranbeybi benm ilk doğumda çabuk düştü ama ikinci doğumda 50 günde ancak düştü ve siskindi hatta etrafı yesilimsiydi iki kez doktora gittim belki enfeksiyon kapmış ama normal denildi temiz tut kuru kalsın
deniz0811 mutlulukkkzamani Enfeksiyon kapınca ne yazdılar size bide nereden anladınız enfeksiyon kaptığını
alpsr Şişlik normal olmayabilir benim 10.gün şişlik olmuştu doktorum bastırıp iltihabını akıt demişti sonrada pansuman yapmıştım 10 gün şişlik iltihap olabilir yani doktorunuza görünün bence
hepyerdeyizz miranbeybi vücuda bağlı ama tamamen görünmemesi bı sneeyi buluyor yani bende öyle oldu ikinci çocuğuma hamileyken bile Vardı kabarikligi