kahvecihanim Kizlar benim kızın saçları çok var ve saçların taraken zorlanıyoruz ben gecen Dalin siparis etim ama nasıl dir bilmiyorum kullandığıniz memnun kaldınız bir ürün varmı acaba ?
Pamukhanim_ kahvecihanim biz incia kullanıyoruz hem doğal memnunum saçları çok kıvırcık ve kabarik açıyor kızımın saçlarını